Darmowy eBook

Poznaj praktyczne zastosowanie automatyzacji marketingu!

Co zyskasz dzięki tej publikacji?

Realną wiedzę

Nie handlowca, który chcąc sprzedać system, jednocześnie przemilcza pewne kwestie

Świadomość

Jakie korzyści z tego narzędzia mogą pojawić w poszczególnych obszarach działania firmy

Decyzję

Czy wdrożyć marketing automation teraz czy też dopiero przygotować się do wdrożenia

Cześć! Nazywam się

Łukasz Miller

i zajmuje się strategią komunikacji opartą o zasady inboud marketingu. Projektuje procesy automatyzacji marketingu, wdrażam i optymalizuje kampanie w mniejszych i większych firmach. Zamieniam marketing w firmie z działu pełnego kosztów na dział inwestycji (i zwrotu z inwestycji;)).

eBook jaki Ci proponuje opisuje realne i w pełni wymierne korzyści z wdrożenia takiego narzędzia jak marketing automation.

Zobacz jak to narzędzie może pomóc Twojemu biznesowi!

Dla kogo jest ten ebook?

1

Dla marketingu

Jak generować tylko wartościowe kontakty i zamieniać je w leady

2

Dla Sprzedaży

Jak skupić się tylko na tych kontaktach, które chcą rozmawiać sprzedażowo i nie marnować czasu na "zimne" relacje.

3

Dla Zarządu / Managerów

Jak jedno narzędzie może dać wymierną wiedzę o procesach sprzedażowo-marketingowych w firmie? Wprowadzać oszczędności i mądrzej inwestować w obszary marketingu i sprzedaży firmy.

Zupełnie za darmo

POBIERZ EBOOK

i poznaj korzyści z wdrożenia marketing automation

John Wanamaker albo William Lever (do końca nie wiadomo), powiedział:

"Połowa środków wydawanych na reklamę zostaje zmarnowana, a problem w tym, że nigdy nie wiadomo, która to połowa."

marketing automation czyni marketing wymiernym i policzalnym, a nie intuicyjnym.

.